loading

Obsługa językowa firm

Skorzystaj z naszej oferty usług językowych dla firm. Przygotowujemy dedykowane kursy językowe i warsztaty, asystujemy w procesie rekrutacji, korzystamy z nowoczesnych narzędzi, by określić kompetencje językowe Twoich pracowników. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w nauczaniu języków obcych i w marketingu oraz obsłudze klienta, rekomendujemy rozwiązania pozytywnie wpływające na rozwój pracowników oraz jakość usług oferowanych przez Twoją firmę.

Dedykowane kursy językowe dla firm

Tworzymy i prowadzimy dedykowane kursy dla firm, tworzone od podstaw. W zależności od celu kursu rozwijamy umiejętności komunikacyjne, wzbogacamy słownictwo, rozwijamy wszystkie kompetencje językowe. Częstotliwość zajęć, ich porę, liczebność grup oraz charakter zajęć dopasowujemy do możliwości czasowych oraz budżetu Klienta. Oferujemy kursy ogólne, specjalistyczne i biznesowe.

Pomoc w procesie rekrutacji

Znajomość języka obcego to jedna z kluczowych informacji zawartych w CV. Co tak naprawdę oznacza poziom „intermediate”, czego możesz spodziewać się od kandydata, który w CV ocenił swój poziom znajomości języka na B2? Pomagamy w ocenie deklarowanego poziomu języka angielskiego i ocenimy jego poziom realny. Możemy być obecni również podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Przygotowujemy testy sprawdzające.

Mystery Client - Tajemniczy Klient

Tajemniczy Klient umożliwia ocenę standardów usług świadczonych przez pracowników Twojej firmy. Zgodnie z dokładnie ustalonym scenariuszem odgrywamy rolę (nie)typowego klienta, na przykład zagraniczne małżeństwo planujące organizację wesela w Twoim hotelu czy gości hotelowych. Oceniamy kompetencje językowe Twoich pracowników oraz ich umiejętność językowego radzenia sobie w typowych i nietypowych sytuacjach. Po naszej wizycie otrzymasz pełny raport wraz z konkretnymi instrukcjami umożliwiającymi lepsze zarządzanie relacją z klientem.

Audyt językowy

Pomagamy w ocenie realnego poziomu języka angielskiego, jakim władają pracownicy wszystkich szczebli. W zależności od potrzeb organizujemy rozmowy i testy, pozwalające ocenić kompetencje językowe na wielu płaszczyznach. Sprawdzamy elementy komunikacji wizualnej, oznakowania, wzory korespondencji pod kątem poprawności językowej.

Dedykowane warsztaty

Tworzymy i prowadzimy intensywne dedykowane warsztaty rozwijające konkretne kompetencje językowe. Pracujemy nad obsługą klienta, poprawieniem jakości korespondencji i każdym problemem, który dotyczy użycia języka angielskiego w Twojej firmie. Warsztaty dedykujemy zarówno kadrze zarządzającej, jak i pozostałym grupom pracowników.

Rejestr Instytucji Szkoleniowych

Świerkowa 3. jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych województwa pomorskiego pod numerem 2.22/00142/2016.

Nasi Klienci

LEROY MERLIN – wiodąca sieć marketów budowlano-dekoratorskich. Misją Leroy Merlin jest przyczynianie się do polepszania warunków mieszkaniowych oraz komfortu życia mieszkańców.

Nasi Klienci

SKYSCANNER – wiodąca globalna wyszukiwarka podróży, z 50 milionami użytkowników w skali miesiąca.

Nasi Klienci

SOUNDIAN – pierwsza na świecie aplikacja, która pozwala dodawać efekty dźwiękowe i muzykę do rozmów telefonicznych. Dostępna m.in. dla klientów sieci T-Mobile i Heyah.

Nasi Klienci

LONDON CE Marketing Consultancy – agencja marketingowa oferująca usługi na rynku brytyjskim. Organizator konferencji The Highest Level of Business Management.

Nasze Publikacje

MARKETING W PRAKTYCE – publikacje m.in. „Wypromuj mnie Panie” oraz „Sztuka komunikacji – artyzm marketingu”.

Nasze publikacje

MARKETING & MORE – publikacje m.in. „Gwiazdy made in Internet”. Ania jest najmłodszym autorem tekstów w historii magazynu.

Nasze Publikacje

WĘDRÓWKI Z POMYSŁEM – przewodnik turystyczny. Ania opublikowała teksty o Węgrzech oraz Bośni i Hercegowinie, okraszone autorskimi zdjęciami.

Nasze Publikacje

Magazyn studencki DLACZEGO – publikacje w dziale Kariera – m.in. „Piksele sprzedam” i „wspinaczka na szczyt”.